MARTINI!

Här kommer en bild jag fixa på Martina nyss. :)
Och nu ser jag att det bara öser ner med regn ute! Fy farao det bara vräker ner!


Och nu bara slutade det, bara sådär!
Så nu ska jag ut och se om det finns något fint att fotografera! ;D

Förresten var Victor och jag hos pappa igår, Jenny har växt som bara den och hon skrattar och ler nu. Haha så det är roligt! ;D
Det var jätteroligt, sen fick jag mina cash av pappa som han lovat mig! Och på söndag åker vi till GBG, skojj skojj! :D

Aja som sagt nu ska jag ut och titta om jag hittar något fint att fotografera! ;D
Hasta la vista!

Kommentarer
linn

JA det måste vi!

(svarade på kommentaren du skickade (a)<3

2009-07-07 | 15:48:39
URL/Bloggadress: http://helloblondy.blogg.se/
Sara

Vi vill se bilder på lilltjejen i blogen också =)

Glöm inte de ;D

2009-07-07 | 20:17:46
URL/Bloggadress: http://sarabrehmer.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback