MUMS!

Igår var det god sommarmat som gällde. Gu så gott det var! Jag var hos Victor hela dagen och hade det mysigt!<3
Lite bilder kommer väl typ imorgon eller nått? ;D
Var ju ovanligt bra väder för att vara midsommar här i Mjölby. Regnade lite på förmiddan annars uppehåll hela dagen, solen sken till och med en hel del! Kom dock en regnskur senare på kvällen.

Idag har jag varit duktig. Sprang förut, vilket var skönt. Alltid skönt att springa av sig lite! Och så har jag lagt över allt jag vill ha kvar från min gamla mobil till datorn. För imorgon är ju sista dagen för den som "levande" så att säga. Tråkigt också, trivts så himla bra med den här telefonen. Men men, nice med lite nytt också!
Och så har jag diskat, mamma och Börje är ju i vår sommarstuga så jag får ju sköta hushållet. Och det fungerar bra. =)
Pappa berättade också häromdagen att eftersom jag fått så bra betyg och sådär så ska jag få en liten peng av honom! Och det är ju väldigt bra nu till sommaren! ;D

Så nu har jag gjort allting jag tänkt att göra för dagen. Så nu får jag väl se vad jag hittar på. Ska nog ta det lite lugnt nu när jag varit så duktig! Spela sims 3 kanske? Äh jag får se. :)

Hoppas alla hade en lika bra midsommar som jag hade!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback