SOMMAR! <3

Äntligen är värmen och solen här!
Har varit ute mest så därför har jag inte hunnit blogga, men nu tar jag mig en liten stund till det. :)
Igår var jag och badade med Sofie, Martina, Martinas kille Kristian och Martinas syster Towe. Roligt, vi ska och bada idag igen, brände mig lite igår så idag får jag smörja in mig med solkräm bättre! Om en timma ska vi mötas därutanför, jag bor ju som några av er vet granne med badet. Så jag behöver ju typ inte gå förrän 5 minuter innan eller nått, eller kanske inte förrän vi ska mötas där för det tar typ 3-5 minuter att gå dit. Det är niice!

Och jag är något fruktansvärt sugen på att fotografera någon, så om det finns någon frivillig säg till!
Vore rätt nice att göra det i det här fina vädret också. =)
Ska prata med Martina idag tänkte jag, och Sofia kommer någon gång nästa vecka eller veckan därpå förhoppningsvis! Det är ju typ de jag fotar mest, vore kul att ha någon annan? =)

Men nu ska jag packa inför badet och diska. Och om det är något är det bara att messa för alla som har mitt nummer, har 2900 gratis sms kvar till den 30e juni, får ju 3000 nya den 1 juli igen. Det är nice!
Aja men som sagt, disken väntar på mig. Ha det bra allesammans!
Och jo just ja, ni får en fin bild som jag tog när Victor och jag var i Vadstena förra veckan. :)


Kommentarer
Sara

Snygg bild ! =)

HAha du kan juh alltid fota lilla mig någon dag om du har lust =P.

Skulle kunna vara kul att stå framför kameran nån dag också =P.

2009-06-24 | 23:43:43
URL/Bloggadress: http://sarabrehmer.blogg.se/
linn

haha joo... vadstena är fint på bild, men annars så, NÄE :)

2009-06-26 | 18:44:55
URL/Bloggadress: http://helloblondy.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback