VICTOR TAR STUDENTEN!

Ja i fredags så tog min kära Victor studenten. =)
Grattis till dig!
På morgonen kom jag ju självklart på att jag inte hade något kort till honom att ge så då fick jag sätta mig ner och göra ett. Och det löste sig ju. =)
Sedan vid halv 1 kom hans föräldrar och hämtade upp mig, sen vid sissodär halv 2 gick han ner för trappen. Här har vi honom då bland alla paraplyn.


Min sötnos det där!<3

Sedan åkte han traktorvagn, som var "jättefin", den såg mer ut som någon container så fordon hade väl iallafall den säkraste vagnen. Haha, sedan åkte vi hem och åt och sissådär.
På kvällen åkte vi hem hit och tog det lite lugnt. Sov minst 14 timmar den natten, fy vad trött jag var!

Men nu börjar jag bli hungrig så ska nog göra mat snart!
Hejsvejs! =)

Kommentarer
Sofiaaaa

Grattiiis Bragee ^^

2009-06-15 | 09:20:07

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback