30 MARS 2009!

Snart är det april, och det börjar bli varmare ute. Fast idag blåste det som faan ute! Det tycker vi INTE om!
Igår hann jag inte blogga, jag tog det bara lugnt först. Sen tog jag med grannens 3 hundar och gick och mötte upp Victor och Doris. Myspys!<3
Vi var ute med hundarna i 2,5 timmar nästan 3 timmar, men gu så skönt det var att röra på sig rejält. Och hundarna är ju så söta när dom leker. Fast en av grannens hundar tänkte rymma ifrån oss, haha jag tror han ville springa hem.
Sen käkade jag och hoppade direkt in i duschen, sen dök Victor upp! Så bakade vi mer dammsugare, den här gången blev de både bättre och det gick fortare att göra dem!

Idag märks det att man missat en timma, jag tror jag missade en sovtimma. För idag har jag varit jättetrött!
Efter skolan fick jag rusa hem till mamma och packa klart och så, sen ringde jag och frågade Victor om jag kunde få skjuts till stationen i blåsvädret, men han var ute med Doris så det gick inte tyvärr. Men men, det är fanimig hemskt att inte träffa honom. :( Saknar honom något djävulskt mycket alla redan!<3
På min bussresa från Mjölby till Motala läste jag bok till fördjupningsarbetet, men när vi närmade oss Motala fick vi stå i kö i typ 5-10 minuter för att någon lastbil kört av vägen. Tillslut kom jag iaf hem till pappa.

Vi åt, fikade, kollade tv, och nu sitter jag här. :)

Vill fightas med Victor!<3

Imorgon ska vi bowla på idrotten, hoppas det blir kul!


Hasta luego! ;D


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback