Bloggi bloggi :)

Nu har det gått ett par dag sedan jag bloggade senast. Har inte riktigt haft tid tyvärr.
I lördags hade vi fest här hemma hos mig, mamma hade bjudit hit lite folk och det var Western-tema. Haha alla var så fint utklädda, utom jag och Victor. Haha^^
Mamma hade specialbeställt en tårta från tårtverkstan i Linköping också så vi hade en fin fin jättegod Lucky Luke-tårta! :D


Frän eller hur? ;D

Festen var iallafall kul men vid typ 1-2 gick Victor och jag hem till honom och sov där. Myspys!<3
Söndagen så var Victor och jag hela dagen och det var också myys:)
Igår hade jag lång dag i skolan, vilket var lite småjobbigt. Men jobbigt var det också att gå upp i morse och veta att man har idrott första lektionen. Men det gick och jag överlevde. :)
Igår fick vi reda på matteproven och våra mattearbeten också! VG på provet vilket jag verkligen inte trodde, blev mycket förvånad. Och på statistikarbetet fick jag MVG så det är jag mycket nöjd med.(A)
Nu har jag precis skrivit en nyhetsanalys, vi skulle titta på ett nyhetsprogram och analysera det. Ska vara inne imorgon. Men det är bara imorgon också, sen är jag ledig på torsdag. Så himla skönt, jag behöver verkligen sova en dag extra nu känner jag. Studiedagar är sköna!<3

Nu sitter jag och väntar på att min älskliing ska komma, men det gör han nog snart!
Tills dess ska jag försöka göra klart den nya designen, den har tagit sån tid för att jag haft så svårt att bestämma mig över saker och ting. Men nu tror jag att jag bestämt mig hur jag vill ha det. Iallafall för ett tag. (A)
Så jag bloggar nog imorgon igen. :)
Hasta Luego!

Kommentarer
Martina

haha faan va frän :D

2009-03-11 | 18:56:00

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback