DAMMSUGARE! :)

Ja det här ska ju föreställa en blogg och inget krig. Så nu tänker jag inte skriva mer om tjafset.

Som jag sa igår så bakade Victor och jag dammsugare sen, det var kul! :)
De kanske inte blev världens finaste, men goda blev dem! Kommer kanske en bild sen om ni har tur. Vi höll på med dem ganska länge så vi var typ inte klara förrän 21.30, då var man lite trött faktiskt. :P
Och idag fick jag pallra mig upp till skolan för en enda lektion, vi var 6 st från klassen där, resten struntade nog i den lektionen. Åkte med Linn både till och från skolan! :)
Så jag tog tåget hem sen så jag var hemma typ kvart i 12, det var nice. Så nu har jag gjort klart lite grejjer till skolan. Känns skönt att ha lite gjort! Nu ska jag nog bara ta det lugnt, för jag är ganska trött. Ikväll ska jag nog ut med Victor och Doris som vanligt, myspys!<3

Aja det var nog det jag hade att säga just nu. Hejsvejs! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback