Friidaaay! :D

Blev visst aldrig något mer bloggande igår, orkade och hann inte.
Somnade visst framför tvn när jag kom hem, sen gick jag ut med Victor och Doris. :)
Idag var det väldigt segt att gå upp, så det var så jävla skönt med fredag!
Ganska slapp dag, vi skulle ju skriva en berättelse för ett tag sen på texten och jag fick MVG på min(A)
Fick sluta tidigare från sista lektionen för att jag börjat tidigare så kom hem 40 minuter tidigare än väntat, vilket var skönt. :)
Städade på rummet för imorgon ska det vara fest här, mamma och Börje ska ta hit lite folk och ha lite fest. Så imorgon ska väl Victor och jag va med dom lite. Sen drar vi nog hem till honom och sover där. :)
Däremot ikväll, har vi inte bestämt om vart vi sover än. Han kommer nog hit vid 20.00 så är vi väl här och så bestämmer vi väl då. Vi ska ha myspys!<3

Nu har jag precis bakat muffins och dom blev väldigt lyckade! :)
När de svalnat lite så ska jag packa ner dem i påsar sen ska jag hoppa in i duschen. Som fortfarande sprutar åt alla håll, mamma hade glömt ringa om det -.-
Men hon skulle ringa på tisdag sa hon. Senare ska vi köpa en metallslang så det ska bli bra. :)
Men nu tror jag muffisen svalnat så ska packa ner dem nu, sen ska jag duscha. Sen sätter jag mig nog vid ps en stund. Iaf om jag har samma lust till det som nu. Vi får väl se, så det kommer nog bilder här då isåfall. :)

Men hejsvejs så länge! ;D

Kommentarer
Sara

Dina jävla muffins, VILL HA ju ! =P

2009-03-06 | 18:47:02
URL/Bloggadress: http://sarabrehmer.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback