Kort inlägg :)

Jag skriver lite snabbt nu innan jag går och lägger mig!
Nu ska jag bara byta om till sovkläder och ringa Victor och snacka lite med honom, tötnosen min!<3 Sen ska jag sova, det ska bli skönt, är väldigt trött.

Idrotten idag var kul, jag tycker faktiskt om idrott ibland(A)
Frisbee, handboll, innebandy och nån lek med en jättestoor boll!
Allt var faktiskt kul även om det sista var roligast! Det var en sån där jättestor boll man kan träna med ni vet. Vi skulle göra mål på våra uppmonterade tjockmattor som sitter på väggarna. Och vi fick göra vad vi ville, sparka, studsa, springa med den. Killarna fick inte göra mål eftersom de är så långa så de fick bara hjälpa till och passa och så. Hahaha askul för alla bara klängde ju på varandra typ. xD
Sedan var det temadag, narkotika. Engelskan var ganska tråkig då. Men sen skulle nån från föräldrar mot narkotika komma och snacka. Hon var runt 60 bast men det var faktiskt intressant att lyssna på, hon hade själv 7 barn varav 2 stycken hade knarkat och den ena hade till och med fått barn med en knarkartjej. Den ena sonen hade också fått mer effekter av knarket än den andra, den ena hade blivit helt seg i huvudet och var helt efterbliven tydligen. Det var faktiskt sorgligt att höra på. Men intressant tycker jag!

Imorgon har jag matteprov, hoppas det går bra!
Nu är jag förresten i Motala, så jag saknar att fightas med Victor ikväll, och kommer sakna det imorgon också, men på torsdag får jag det igen! :D Hahaha!
Jag älskar Victor! <3
Men nu ska jag byta till sovkläder:) Hejsvejs!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback