Marsmånad, Måndag, mer snö och nya pics :)

Har inte haft direkt något att skriva i helgen så jag skriver nu istället. :)
I helgen har jag varit med älsk, myspys!<3
Men igår så var jag också med Martina, det var ett litet tag sen nu så det var mycket roligt! :D
Vi tog en massa bilder, jag sminkade henne och fixade håret på henne. Blev faktiskt ganska bra må jag säga.
Så ska snart lägga in ett par bilder. :)

Och idag var det måndag igen, slutade sent, 15.45. Träligt, men nu är jag iaf hemma! ;D
Vi fick reda på vad vi fick på de där tidningarna vi höll på med, jag fick MVG- medan min par-kompis fick G. Men så hade jag gjort; framsidan, krönikan, enkäten, en artikel medan hon gjort: en artikel.
Så jag tycker jag förtjänade det.(A)
Kom precis ur duschen och det är fortfarande hål i slangen, men försökte göra något så det inte ska spruta precis över allt, så jag satte sån där super-tejp på. Det hjälpte faktiskt, men vi ska få en ny slang av bostadsbolaget tror jag. :)
Förresten så när jag tittade närmare på slangen så såg jag massor med bitmärken i, så det är någon av katterna, eller båda två som suttit och bitit på den. Så nu får de typ inte gå in i mitt badrum. ^^

Nu sitter jag här och väntar på att min sötnos Victor ska komma hit!<3 Han klippte sig förresten igår, och det blev jättefint! Fast okej, han är alltid fin för mig, finast!<3
Hela dagen har jag nämligen varit så sugen att fightas med honom, vi brukar typ brottas. Haha, det är så himla kul varenda gång även om jag hamnar i underläge typ jämt. Haha men det är mys med bus! :)
Förresten åker jag till pappa imorgon, så då kommer jag befinna mig i Motala. Iaf till på torsdag:)

Aja, hejsvejs. :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback