SHOPPING! :)

Igår var jag så himla trött så jag orkade verkligen inte blogga. Jag höll till och med på att somna till Andra Avenyn vilket är högst ovanligt för mig. Men men, nu är jag lite piggare, fast ändå trött.
Ett av mina paket finns i Mjölby nu, men mamma glömde hämta det idag så hon ska göra det imorgon istället. :)
Igår efter skolan så gick jag, Linn och Sara på stan lite. Skojj skojj! ;D Linn klädde på mig och Sara kläder vi typ aldrig annars skulle provat, haha. ^^
Men efter ett tag drog Sara för hon var tvungen att hinna med bussen hem. Men Linn och jag fortsatte gå till typ 18.00 :)
Jag köpte ett par skor, jeanleggins och en t-shirt, kommer bilder här.
De här skorna har jag tittat på många gånger, de har funnits där i affären i säkert snart ett år, sist jag såg dem var när mormor var här och vi gick på stan och då var det 50% rabatt men nu var 60% så jag kunde inte låta bli att köpa dem!


Skorna är från Scorett 279kr (699kr med 60% rabatt)


Den här t-shirten är nog den jag kunde bytt ut mot något annat, det andra är jag supernöjd med. Men den här t-shirten kostade 179kr och det var egentligen lite mycket tycker jag. Den är från Cubus.


Här är jeanslegginsen, skitsnygga om jag får säga det själv. :)
199kr Cubus.

Ikväll får jag som vill också, Victor och jag ska baka dammsugare! ;D
Mumma på det!

Men den här dagen har dock inte gått helt som den ska, min novell kommer inte spelas in för att en i vår grupp hoppade av. I min novell var det en "mobbad" som fick vatten på sig och en "bitch" som också skulle få vatten över sig. Det var hon som skulle spela den mobbade som hoppade av, jag vet egentligen inte varför. Hon tyckte att jag och Sara bestämde allt typ, att vi "tvingade" henne att vara den "mobbade" men så var det verkligen inte så jag vet inte varför hon säger så. När vi skrev våra noveller sa hon redan då att hon kunde vara den personen. Sedan var hon ledig den dagen vi skulle välja novell, men då skickade jag sms till henne och frågade om hon ville vara den fortfarande och då skrev hon att det var lugnt. Om hon inte hade velat vara den hade vi ju inte tagit min novell, så Sara och jag har ju typ suttit i 3-4 timmar och skrivit ett bildmanus som bara kan kastas. Då kunde hon ju sagt till tycker jag. Hon hjälpte inte till ett dugg och sa typ ingenting den lektionen vi satt och skrev på manuset. Jag tycker inte om sånna som tar snålskjuts på andra. Visst att hon inte ville vara med oss längre, men då äre ju bättre att säga det istället. Jag vill ju inte bråka, jag hatar att vara osams med folk, men vad ska man göra?
Men men, nu får vi vara med killarna i klassen istället. Det går ju lika bra det också. :)
Och jag tycker inte om att vi bara kommer vara tjejer i klassen i 2an, en enda kille kommer det gå i MPSP. Fy fan vad tjafs det kommer bli!

På vägen hem från tåget så mötte jag världens bästa Martina<3
Jag måste bara säga det att gör faktiskt ont när jag tänker på att jag inte går i samma klass som henne längre. Jag saknar henne verkligen. Hon och jag har gått i samma klass sen 1an när jag började i hennes skola och nu helt plötsligt finns hon inte där varenda dag och bara är... jaa... sig själv helt enkelt! Hon är den bästa vän man kan ha!
Så jag saknar faktiskt min gamla klass! Visst vi var 20 tjejer och 8-9 killar, men det var inget sådant tjafs bland tjejerna på det sättet. Så himla bra var det tyckte jag.

Aja nu har jag skrivit väldigt mycket så nu ska jag vänta på Victor och kanske förbereda lite till bakningen. :)
Hejsvejs alla som läser, ha det så bra!

Kommentarer
ida

är man så förbannad så man känner att man behöver skriva en detaljerad jävla novell om hur tjafset gick till i bloggen kan man kanske säga allt det irl till personen ist? funderat på det?

2009-03-25 | 23:29:58
Sandra

moget att skriva om det på internet. asså vad ska folket göra? tycka synd om dig och sen tycka illa om mig, du skrev i det andra inlägget att ida lägger sig i som inte har med det här att göra men har de som läser det här ngt med det här att göra då? men om du nu så nödvöndigtvis måste skriva ngt kan du ju kolla upp alla uppgifter innan du börjar skriva upp allt här och jag åker ine snålskjuts på andra men om du tkr de så kanske du ska säga det rätt ut till mig, men är man så feg så förstår jag att dsu måste vara så mogen att ta det här ;) och har den andra i gruppen, som jag inte tänker nämna vid namn men du fattar nog vem det är, gjort ngt på manuset då? var bara tvunegn att påpeka de

2009-03-26 | 12:16:56

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback