SÖNDAG IGEN...

Usch för söndagar, tråkigare dagar finns det väl inte!
Vaknade upp hos älsk, och när vi gick upp och kollade ut snöade det massor!
Nu har det däremot övergått till snöblandat regn. Snön hinner knappt till marken innan den smälter. Vilket är bra :)
För någon mer snö vill jag inte ha! Det var ju så fint väder igår.

Victor mådde inte så bra igår, så vi tog det lugnt och la oss ganska tidigt. Idag var han bättre, tack och lov! ;D
Jag antar att han kommer rätt snart, hoppas det iallafall! För jag sitter här ensam hemma med 2 kissemissar, mamma jobbar och Börje är och firar sin dotter som fyllt år.
Och jag är så sugen på att baka dammsugare, det är ju helt suveränt gott!
Vi har säkert inte gjort det sen vi bodde på landet och det var typ 3-4 år sedan. Och det är jättegott! :)
Men mamma har sagt att vi nog kan göra det snart(A)

Bara 2 veckor till lov är skönt! Eller tycker ni inte? :)

Hasta la vista! ;D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback