Tisdag 17 mars 2009 :)

Ja nu sitter jag här hos pappa. Som jag sa tidigare så åkte jag till pappa igår, och imorgon bär det av till mamma igen.
Vi tränade sqasch på idrotten idag. SKITKUL!:D
Till alla som inte provat på det borde göra det, jag ska lätt göra det igen. :)
Farfar hämtade mig efter skolan och så åkte vi hem hit. Farfars fru, min låtsasfarmor, hennes pappa höll på mycket med fotografering och videokameror och sånt när han levde. Så de hade ett stativ jag får ha tills jag skaffar ett eget. Mycket snällt. :)
Stabilt är det också, visst det har ju några år på nacken men jag tycker det var i fint skick för att vara så gammalt. Fint stativ! :D

Annars kom jag precis ur duschen och idag har jag saknat Victor något grymt!<3
Så tråkigt att inte träffa honom, nu har jag inte träffat honom på 2 dagar. Och sen vi började träffas såhär ofta, typ varje dag, (vi träffas varje dag när jag är hos mamma), så har vi max varit ifrån varandra 4-5 dagar och det var i somras när jag åkte till Köping på Sofias konfirmation. Och de dagarna kändes som år, seriöst. Jag har inte tröttnat på honom och kommer inte göra det i första taget heller så jag hoppas inte han heller gör det! :)

Senare ikväll ska jag kolla på Andra avenyn, mycket bra program. :)
Någon mer som kollar på det kanske? Haha:P
Sen ska jag lägga mig och ringa Victor!<3

Igår så fick vi förresten reda på att vi ska göra ett fördjupningsarbete inom svenska och jag har bestämt att jag ska läsa en bok och se en film(som är baserad på boken) och jämföra dem. Kan ni gissa vilken jag valde?
"Om jag kunde drömma" heter ju boken och "Twilight" heter filmen. :) Det sägs ju att de ska vara bra så det hoppas jag på! Köpte boken igår för 69kr skulle kostat 119kr så det tyckte jag var bra!

Men nu har jag nog inget mer att säga så bloggar nog mer imorgon, hejsvejs hade bra alla som läser! :)

Kommentarer
Presidenten

Gött med ett stativ, det får vi testa i helgen =)

Tro mej, Victor tröttnar inte på dej i första taget heller, du betyder allt för mej :)

2009-03-17 | 19:22:09

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback