2 MAJ =)

Ja nu sitter jag här en stund i väntan på att få gå och möta upp min älskade underbara Victor!<3
Han ska cykla hit så då ska jag gå och möta honom, så fort han hör av sig. :)
Har precis käkat grillat, muums! Älskar grillat!
Glömde säga det igår att när mormor och jag var på ikano så mötte jag söta Amanda, saknar henne!<3

Och nu hör jag hur mina katter skriker i köket, mormor håller på att koka fisk åt dem. Så då blir de helt tokiga!
Haha så söta är de! :)

Aja, här kommer en bild på Martina, och jag måste fotografera henne nu när snön är borta. Känns så fel att lägga ut bilder när det är snö ute. Usch!
Så jag får säga åt Martina att vi får ta det snart! :D





Kommentera gärna =)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback