BLOMMOR =)

Jag älskar träden nu när blommorna slår ut!:D
Det är så fint, och jag är glad att jag inte är pollenallergisk.
Här kommer några bilder på finfina blommor från träd. :)





Är de inte fina? :)

Måste bara få berätta om något mycket pinsamt som hände igår. Som jag nämnt tidigare så har ju vi haft en läcka i ett element. Och igår när jag kom hem från skolan tänkte jag hoppa in i duschen direkt, och då när jag precis ska sätta igång duschen hör jag att det plingar på dörren och då tänkte man ju bara "åååhh inte nu".
Men det var ju bara att pallra sig ut ur badrummet och på med morgonrocken och öppna dörren. Och så sa han ju att han skulle kolla på elementet och sådär. Så jag gick in och satte mig lite vid datorn, för det tar väl inte så lång tid tänkte jag. Efter 10-15 minuter när han var klar sa han bara;
Ja då var det klart då.
Jag: Är det tätt nu då?
Han: Jaa, men ni kan ju hålla koll på det om det skulle vara något.
Jag: Jadå.
Han: Aa men nu ska du få duscha ifred hejdå.

HAHA, jag hatar när det händer sånt där så olägligt.

Aa det var väl det, hejsvejs. :)

Kommentarer
Annika

galet fint!

2009-05-10 | 22:30:11
URL/Bloggadress: http://somannika.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback