HEJ HEJ HEMSKT MYCKET HEJ

Hejsan på er läsare. =)
Skolan har faktiskt gått rätt fort idag, sköönt. Bara 2,5 veckor kvar nu!

Nu sitter jag här hos pappa och glor, ska nog sätta mig vid tvn och sen duscha. Eller om jag gör tvärtom, aja vi får se. ;D
Och jag är på så mycket bättre humör idag! Fick träffa min älskade Victor en liten stund!<3
Vi fick sluta tidigare från datan, som för övrigt var den sista, så då tog jag första bästa tåg till Mjölby och mötte upp honom, myspys!<3

Min lillasyster Jenny har nu gått upp ett helt kilo sen födseln som var för 1 månad och 4 dagar sedan. Och påtal om datum, 26 maj idag, Victor och jag har varit tillsammans i 1 år och 7 månader. :)

Här hos pappa har jag knappt några bilder så det blir lite dåligt med det här. Tyvärr, men det tar jag igen hos mamma sen. Men nu ska jag nog duscha sen se tv!
Hejdå! :)

Kommentarer
Anonym

Grattiis Malin o Brage :D:D <3<3<3<3<3

2009-05-26 | 22:47:49

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback