SLADD!

Nu var det ett par dagar sedan jag bloggade, fy på mig. Ska bli mer aktiv med det!(A)
Nu är jag iallafall hos mamma igen. Och förresten så har min lillasyster nu ett namn, det pendlade mellan Lily och Jenny. Men sedan bestämdes det att hon skulle heta Jenny. Jag tycker hon skulle hetat Lily eftersom Jenny är så vanligt. Men men jag har ju ingen talan i det hela så.

Det var skönt att träffa Victor igår också, känns verkligen som en evighet när jag inte träffar honom. Han är min lilla solstråle!<3
Och äntligen är det helg! Har inte varit någon bra skolvecka känner jag. :/
Gick skit på engelska nationella, och antagligen på matten också. Måste ge gärnet på tisdag när den sista delen är.

Gick på stan nu lite efter skolan med Sara, Lovisa och Linn. =)
Köpte ett litet armband, jag älskar armband! På tal om det så får ni som läser min blogg 10% rabatt om ni handlar på Bracy om ni anger rabattkoden BRACY. Så det kan ni ju göra!


Doris sladdar här när hon ska ta pinnen Victor har kastat!

Det fina vädret verkar ha kommit tillbaka också. Hoppas det håller i sig!

Nu ska jag vila lite så jag orkar med kvällen, hejsvejs!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback