TÅGTRUBBEL!

Dagen såg faktiskt lovande ut när jag vaknade. Det var mulet ute, men torrt. Så inget regn, såg till och med ut som om det skulle spricka upp. Men icke sa nicke, när jag skulle cykla till station kom regnet, usch.
Sen fick jag stå på station och vänta på tåget i ungefär en halvtimma eftersom det var försenat. Då sa de att det var något fel på tåget så de kunde bara åka i 80km/h.
När vi sedan skulle hem var det likadant, vi slapp regnet men tåget kunde inte vara i tid. Det skulle gått 15.30 men så blev det ändrad tid till 16.08 om det gick då vet jag inte eftersom jag tog ett tåg som bara gick till Mjölby 15.57. Så fick vänta i ungefär en halvtimma nu också. -.-
Förbaskade tåg som inte kan passa tiderna!

Imorgon är det matte nationella del 2, wish me good luck!

Men nu sitter jag här och vill att Victor ska komma hit, men han kommer nog om någon timma skulle jag tro. =)
Så tills dess ska jag slappa lite vid tvn och ta en glass tror jag och försöka kolla lite på matten.
Nämen nu tittar solen förresten fram, önskar den kunde det hela sommaren! Det hoppas vi på att den kommer göra.
Men nu ska jag se tv herrå! ;D


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback