TÖTNOS I TIDNINGEN =)

Idag var mina lilla sötnos i tidningen, för alla som har Östgötacorrespondenten kan se honom. =) De hade tydligen åkt till Mjölby och frågat 3or på Dackeskolan och Kungshöga om de skulle rösta i valet. Haha han är så söt på det lilla kortet.<3
Och jag måste även tacka min kära lilla älskade Victor för att han alltid finns där för mig, jag älskar honom verkligen över allt annat!

Nu sitter jag här hos pappa och väntar på att klockan ska gå så Victor kan ringa och så jag kan gå och lägga mig sedan, är så himla trött!
Hör lillasyster skrika däruppe nu, och hon har redan börjat försöka åla sig fram. Men det går ju inte sådär superbra kanske, sakta men säkert kommer hon väl fram någon millimeter i taget.

Och anledningen till att jag nu inte bloggat på ett par dagar beror på att jag inte haft tid. I söndags var jag med Victor hela dagen, hjälpte honom att mecka med hans bil. Sen gick vi ut med Doris och åkte hit till pappa för Victor ville ju hälsa på min lillasyster som blir 3 veckor imorgon tror jag. Victor fick ju hålla henne och de var så söta så! =)
Igår efter skolan åkte jag och Lovisa till Ikano och shoppade lite. Jag köpte ett nagellack och en tröja. Vi pärlade varsitt mobilsmycke också som Telenor bjöd på, och när man pärlat klart skulle en tjej trä på det på ett sånt där snöre som man fäster i mobilen ni vet, och på Lovisas hade de inte dragit åt ordentligt så det gick upp så skulle hon fixa det. Då bethon i det och då gick en liten bit av hennes tand av. :O Jäkla telenorprylar...
Sen skulle ju alla mediettor på bio, State of play, riktigt bra faktiskt. Spännande och helt klart sevärd!

Och nu vet jag varför lillan skrek så mycket, hon badade. -.-
Tur att jag har rummet nere i källaren så jag typ inte hör någonting.

Idag var det sista idrotten, gu så skönt!
Freesbeegolf, jag vann(A)
Imorgon är det nationella i Matte, wish me good luck!


Kommentarer
Lovisa

Stolt Malin!! Mhm fy på tyelenor! (:

2009-05-13 | 11:33:21

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback