STORT behov av...

En extern hårddisk!!
Har precis rensat bort sissodär 5,7 GB med bilder för att det började blir ont om minne. (Jag rensade bara bort sånna jag inte kommer ha någon användning av) Så jag hoppas att jag kommer få en på födelsedagen. Behövs verkligen nu!


Har ju totalt glömt bort att lägga upp det jag fick av Victor på vår 2-årsdag, men det var iallafall detta halsband, en ask choklad och en bukett med blommor! Blev överlycklig, särskilt med tanke på att jag velat ha ett sånt här halsband länge! ;D


Är ledig idag och imorgon. Skönt!
Beställde ju en tv i torsdags också, den kommer mellan 13-14 idag! Skojj skojj. :)
Mamma ringde till tanten med lokalerna igår och sa att vi ska ta min lokal från och med januari, längtar!
Men nu ska jag försöka vara lite duktig och göra lite naturkunskap. :)



Kommentarer
Emma

Sv: okej vad bra ^^,

2009-11-24 | 15:32:49
URL/Bloggadress: http://emmaabusiig.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback