DET JAG KÖPT!



- Avril Lavigne Black Star 50ml
- Calvin Klein Summer 2010 100ml
- Van Gils Between Sheets 50ml (På Victors brors begäran)

- Godis
- SECRET

Köpte även en än så länge hemlig grejj som Victor ska få, och han fyller ju år imorgon så imorgon kan jag lägga upp vad det var. :)
Men ja, det var i princip det jag la pengar på. (Victors bror betalade självklart för sig själv.)

Måste faktiskt tipsa om dessa parfymer, Avrils har jag suktat efter sen den kom ut. Önskade mig den i födelsedagspresent och julklapp men fick den aldrig. Luktar gudomligt gott!

Calvin Klein Summer 2010, alla summer från Calvin Klein doftar sjukt gott! Min favorit är dock 2007, men den är rätt svår att få tag i. Men den här luktar riktigt mumma den också!

Van Gils between sheets, har Victor också och ja den luktar riktigt gott på killar. ;D

Kommentarer
Sara

Sv: Ja verkligen! Hoppas allt är bra med dig? :-)

2010-04-27 | 14:25:45
URL/Bloggadress: http://cinnamonfashion.se
Lisa

Sv: tack så mycket :) jajamen, den är handritad

2010-05-01 | 16:37:30
URL/Bloggadress: http://pictureofmind.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback