"En sann vän är en sällsynt fågel."



Nu är slingorna klara och jag blev supernöjd! :)
Det blev lite guldton på dem, skitsnyggt.


Imorgon ska jag försöka få in Martina till Mjölby, kanske till studion, kanske en photoshoot?
Har ett par idéer faktiskt. Vore roligt nu var ju faktiskt ett tag sen sist!
Tror det var precis i slutet på februari. Hoppas bara hon går med på det. :)

Förresten säger jag bara till alla därute att hålla koll för inom kort kommer jag att lotta ut ett fint pris här på bloggen. Håll utkik!

Kommentarer
Louise

Jättefin bild! :)

Har alltid velat ta kort på fåglar, men har aldrig lyckats på en bra bild. Men den här är jättefin! :D

2010-05-06 | 08:16:26
URL/Bloggadress: http://louiseeleonoras.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback