JOBB!

Har jobbat i två dagar, onsdag och torsdag. Bara tagit en massa produktbilder men det är skojjigt! :)
Trodde aldrig heller att jag skulle gå upp särskilt tidigt detta lov, men joho då, igår gick jag upp vid 6 för att jag skulle jobba förmiddag. Idag gick jag upp halv 7 för att få skjuts hem.
Det var nämligen som så att mormor kom igår och då skulle hon låna min säng så sov jag hos Victor och han åker till jobbet vid kvart i 7 och då fick jag åka med där för att komma hem. :)
Mormor har dock åkt hem till Köping igen nu. Så ja efter två tidiga morgonar är jag lite smått trött nu.
Hur ska jag orka skolan nästa vecka?!


Lekte med mitt orange filter för ett par dagar sedan, lyckades faktiskt få en del schysta effekter!

Idag har jag rensat garderoben också. Hälften av allt försvann i princip. Skönt att bli av med lite gammal skit!
Ska förhoppningsvis sälja en del också, så håll koll på tradera och blocket. ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback