AT HOME again!


Fotograf: Jag
Modell: Sofia
Utrustning: Canon eos 450d + 50mm f/1.8 II + Reflexskärm silver&vit 80cm
s 1/100 f/2.8 iso 400

En lite tjusig bild på Sofia från Köping!


Och för er som undrar så såg jag inte någon av de som är med i "En annan del av Köping", men jag har sett dem förut när jag varit i där, men inte denna gång haha!

Nu är jag iallafall hemma från Göteborg, riktigt roligt har det varit. Mysigt att bara få umgås med sin pojkvän för ett par dagar! Vi har gått i en hel del affärer, (mest klädaffärer, haha!) så Victor är skapligt trött på det nu. Men även han köpte sig ett par jeans. Och vi har faktiskt haft tur med vädret, inte regnat mycket när vi varit ute iallafall.
Gothia Towers var ett fint hotell, men hissarna tog en himla tid på sig att komma. Men vi åkte i utomhushissen till högsta våningen ett par gången och tittade på utsikten. På kvällen lyste det om hela Liseberg, ni vet ju själva hur fint det är att gå där inne på kvällen? Har bilder som kommer så småning om. :)

Kommentarer
Filippa

Fin bild!



Svar: Okej, hade ni mysigt?:)

2010-08-09 | 00:36:05
URL/Bloggadress: http://filippafredriksson.blogg.se/
Martina

Guu va fin bild! :D Älskar hennes hår x) <3

2010-08-09 | 16:07:29

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback