"Den som är lycklig hemma bör stanna hemma."


Fotograf: Jag
Modell: Sofia
Utrustning: Canon eos 450d + 50mm f/1.8 II + Reflexskärm silver&vit 80cm
s 1/500 f/2.2 iso 400

Var ett litet tag sedan jag bloggade nu, har jobbat i två dagar så jag inte har kommit hem förrän halv 8 och då är man hungrig, och när man ätit kollar man på fångarna på fortet sedan vid 22 somnar man. Ja ni förstår själva att jag inte haft tid ett par dagar? Kommer bli så de flesta tisdagar och onsdagar tyvärr eftersom jag jobbar dessa dagar. Jag får göra så gott jag kan! ;)

Idag har jag träffat Amanda, var lika roligt som alltid. Dock träffas vi för sällan så vi har så mycket att prata om att tiden inte räcker till, haha!

Kommentarer
Helen

Jag önskar att jag hade en Malin nära mig som kunde ta så fina bilder.

Du är riktigt duktig

2010-08-27 | 14:00:56
URL/Bloggadress: http://www.stenstromsbloggeria.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback