GRUPPFOTO!



Här har vi då de som var på släktkalaset i lördags! Farfar ringde nyss och frågade om bilden var klar och ja det är den ju. Den skulle kanske användas i någon tidning tror jag. Haha skojjigt! :)

Jag är tyvärr sjuk idag också, jag vill inte vara det. Hatar att vara sjuk, man känner sig så eländig då.
Och jag nämnde ju att Victor köpt ny bil här om dagen, igår när han varit och hämtat en postväxel och skulle hämta bilen svarade inte säljaren. Så han provade väl ett tag till. Sedan fick Victor ett sms:

"Var det du som skulle köpa bilen? För den är såld nu."

Något liknande stod det, Victor och han hade kommit överens om att Victor skulle köpa den på måndagen när han hämtat en postväxel. Men så säljer han den till någon annan som hade hämtat den direkt. Så jävla dålig stil. Victor var ju jättespänd och glad över sin nya bil, så fick han den inte. Stackarn, men seriöst så gör man ju inte, han kunde ju ringt och sagt något så hade ju Victor sluppit stressa till banken för att hämta postväxeln!

Kommentarer
Julia

Hej!



Jag har en ganska stor fråga till dig, jag såg nämligen din artikel om adapterringar (http://phelt.se/tag/adapterring/) och jag äger en Canon Eos 450D, samma som dig?



Det är så att vi har en gammal analogkamera med en hel del objektiv från märket Tokina. Min Canon kamera har ju 58 mm i diameter och Tokinas objektiv är 52 mm.



Finns det en adapter som skulle göra att detta funkade ihop? Isåfall finns den kanske på tvspelweb?

JÄTTEtacksam för svar verkligen, jag hoppas att du vill hjälpa mig. Kontakta mig gärna med svar via min mejl.



Mvh Julia

2010-08-31 | 20:12:05
URL/Bloggadress: http://jsomijulia.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback