MORRN MORRN!


Fotograf: Jag
Utrustning: Canon eos 450d + 50mm f/1.8 II
s 1/500 f/8 iso 200

Godmorgon allesammans!

Nu ska ni få höra en liten sak om mig angående fjärilar, jag totalt älskar fjärilar. De är så fina och kan flyga. De har vackra färger som gör att man blir helt fast (haha kanske inte riktigt men nästan!). Jag har alltid varit helt faschinerad av fjärilar, så när vi åkte till Stockholm eller Göteborg på semester och de hade et fjärilshus åkte vi dit!
Ett tag sa jag till och med att jag skulle bli fjärilsforskare, haha! Ja, jag gillar fjärilar, det är vackra djur. :)

Har ni haft något djur ni tyckte väldigt mycket om, som inte var husdjur?


Kommentarer
Sessan

Jag tycker väldigt mk om zebror & giraffer.

2010-08-12 | 11:12:23
URL/Bloggadress: http://victoria87.blogg.se/
Louise

Fin bild! :D



Alltså jag har länge varit inställd på att köpa en systemkamera, och en canon. Men senare har jag typ funderat om Nikon är bättre.. tror du att Nikon är bättre ? Du har Canon ser jag, är den bra ?

2010-08-12 | 16:31:41
URL/Bloggadress: http://louiseeleonoras.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback