ÅRET SOM GÅTT!


Januari, jag använde mitt zoomobjektiv till att fotografera fåglar. Skaffade mig en fjärrutlösare så att jag bland annat skulle kunna ta mer självporträtt, men vi vet ju hur det blev med den saken. Bättring måste ske! Jag skaffade även en ny hallmatta som min katt älskade. Dock är det bara den andra katten som ligger på den nu, haha!


Februari, jag tog denna bedårande bild på Doris som senare blev en canvastavla till matte Susanne! Jag fotograferade Martina med lite vintertema!


Mars, det enda kreativa jag gjorde den månaden var dessa läppbilder. Brist på inspiration kombinerat med mycket i skolan skulle jag tro.


April, media på ljunkan fick äran att dokumentera Youth Summit och det var nog bland det roligaste jag gjort. Kajsa och jag fick sova där och vi skrattade oss igenom hela dagen och kvällen på vildmarkshotellet på Kolmården. I miss you Kajsa! (Jag är glad att du är kvar Elina!<3)
Sedan får vi inte glömma att jag hade en första riktigt fotografering i min egna studio med Martina som jag också åkte på kryssning med, april månad består endast av saker jag vill göra om för att det var så otroligt roligt!


Maj, det började äntligen bli vår och jag åkte till Köping. Tog lite bilder till Sofias "sommar-företag", och så hann vi med en fashionshot också!


Juni, jag slutade 2an och bara man tittar på bilden blir man pepp till studenten. Jag var på flyguppvisning och tog en hel del bilder. Och så var det midsommar som firades hos Victor med sommarmat och en del fotograferande!


Juli, jag experimenterade ytterligare med vatten. Jag var på kolmården för andra gången detta år men denna gång med familjen på pappas sida. Jag hade även en fotografering med tre duktiga tjejer!


Augusti, jag var i Köping som jag brukar vara åtminstone ett par dagar varje sommar. Fotograferade Sofia och en annan dag även hon och hennes kille Thomas. Victor och jag var också i Göteborg som var jätteroligt. Jag var även på släktkalas och fick äran att ta gruppfotot på alla!
Skola började också igen och jag påbörjade mitt allra sista år på gymnasiet.


September, vi på foton gjorde ett samarbete med DNA, en skobutik i Linköping, där vi fick fotografera skor som de hängde upp i skyltfönstret sedan. Jag började också med mitt tema godis!


Oktober, hösten kom. Jag började använda studion mer på allvar. Mikaela och Alexandra var duktiga modeller!
Jag hade också min första barnfotografering till mitt projektarbete, Mikaela och Alexandra hör dock också till projektarbetet! :)


November, endast två bilder får representera denna månad. Hela månaden var full med fotograferingar på barn och modeller. I princip alla kommer att användas till mitt projektarbete. Jag gjorde även företagsjobbet åt hälsopilen! Victor och jag var också i Göteborg för andra gången detta år, denna gång besökte vi jul på liseberg vilket var otroligt mysigt! :)


December, en bra månad. Jag fyllde år, fick bra saker och julafton var och jag fick bra saker. Den bästa var nog dock den jag köpte själv, min nya Canon eos 7D! Låg lågt med fotograferingarna denna månad då jag hade kvar jobb från föregående månad!

Det jag vill uppnå nästa år är att bli en bättre fotograf, utvecklas mer! Bli bättre överhuvudtaget på allt, bli en bättre människa, haha! :)
Jag vill egentligen så mycket mer, men detta får räcka. Jag får se vart året leder mig!


GOTT NYTT ÅR!




Kommentarer
elina

du glömde ju annat kul med december månad... min födelsedag!!! hahah ;D

2010-12-31 | 19:55:35

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback