"En klok man skapar fler tillfällen än han finner."


Fotograf: Jag
Utrustning: Canon eos 450d + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6
s 1/125 f/13 iso 200

Nämen sedär, jag hann visst blogga lite innan jobbet även idag! :)

Den här dagen kommer att gå långsamt, det känner jag på mig. Jag vet nämligen att min mobil har landat i Mjölby och att jag kan hämta ut den ikväll. Så skojjigt!
Fick paket igår också, av min kära vän Elina!

- En t-shirt
- Två ögonskuggor


Taack! :D

Nej nu måste jag gå och göra mig iordning, annars hinner jag aldrig. Vi hörs ikväll eller imorgon skulle jag tro! :)

Kommentarer
blommprickigt

Är allt bra med dig? :)

2010-12-08 | 18:11:56
URL/Bloggadress: http://blommprickigt.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback