"Glöm dina bekymmer i morgon kommer nya."


Fotograf: Jag
Styling: Linn
Modeller: Mikaela
Utrustning: Canon eos 450d + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di866
s 1/80 f/9 iso 200

Tågtrafiken är inte den bästa just nu, en kontaktledning var av på två ställen igår och det gjorde att jag inte kunde ta mig till jobbet. Till slut fick jag dock skjuts hem, tack och lov. Tror inte trafiken har kommit igång helt än. Helt otroligt hur det här kan hända. Allt är bara "favorit i repris" från förra vintern. Varför inte förbereda sig lite bättre iår? Jag hoppas verkligen att det blir åtminstone lite bättre, annars går det ju inte ta sig någonstans! Tummen ner för tågtrafiken som aldrig lär sig!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback