GOTHENBURG #4 - Ullared


Bilden är tagen av mig!

Trots att vi fick lägga oss lite småhungriga så var vi nöjda över dagen. Hotellfrukosten väntade ju! Och den var otroligt god, som alltid. Men det var också väldigt lugnt där inte alls så mycket folk som det var på Gothia Towers när vi var där i somras. Här kunde man gå och hämta vad man ville ha utan att köa i en kvart innan. Skönt och gott med något i magen efter förra kvällens bravader utan mat!

I Ullared fick vi vänta cirka 10-15 minuter innan vi fick gå in, det var världens kö men det gick snabbt!
Jag handlade bland annat:

- Två linnen
- En tröja
- Pincett
- Nagellack
- Strumpor
- Trosor
- CD-skivor
- Nagelfilar
- Mascara
- Julklappar och födelsedagspresenter


Och så antagligen en massa mer saker, kunde gått där ett bra tag till. Hann inte ens titta på allt, men jag ville inte släpa runt på Victor där hela dagen så jag får åka dit snart igen med tjejer som kan stanna lite längre, haha!
Sedan begav vi oss hem, och jag kan tillägga att Göteborg inte alls har lika mycket snö som vi har! De hade typ någon dm eller två medan vi typ har en halvmeter!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback