GOTT NYTT ÅR!


Bild från förra nyåret! :)

Vad fräsch jag känner mig nu måste jag säga, skönt att ta hand lite om sig själv. Nu ska bara sminket och håret fixas så är jag färdig för nyår! Jag ska fira med min underbara pojkvän, vi ska äta lite gott hemma hos honom och bara ha det allmänt trevligt tror jag. Och kolla på fyrverkerier så klart! Och jag ska fotografera må ni tro! :D

Det här året har varit ganska händelserikt, funderar på att göra en årsresumé som alla andra bloggare har gjort och det är lite roligt att titta tillbaks på det som varit. Vi får se!
Nästa år kommer antagligen bli ännu mer händelserikt, men vi hoppas på ett bra år, eller hur? :)

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA DÄR UTE!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback