HARRY POTTER OCH DÖDSRELIKERNA!


Fotograf: Jag
Modell: Jenny
Utrustning: Canon eos 450d + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di866
s 1/80 f/7.1 iso 200

Jag börjar med att berätta att Harry Potter var bra igår och jag säger som alla andra att jag skulle vilja se andra delen med detsamma! Riktigt spännande var det, dock har jag inte läst böckerna men jag har följt filmerna vartefter de kommit ut. Jag gillar storyn, Harry Potter är bra! :)

Jag fortsätter med att berätta att jag blev väckt med sång och frukost på sängen av världens bästa Victor imorse! Supermysigt var det, dock kom jag lite sent till skolan men det får man väl ändå på sin födelsedag, eller hur?
Jag har iallafall haft en bra födelsedag och en bra helg som jag blivit firad på, nu saknas bara min nya mobil så är jag nöjd! ;D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback