JULKLAPPAR!


Fotograf: Jag
Utrustning: Canon eos 7d + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6
s 1/60 f/5.6 iso 3200

Åh vad jag länge längtat efter att få byta ut kameramodellen i min utrustningstext jag skriver under bilderna!
Ni ser ju isotalet, grym brusreducering må jag säga och denna bild är ändå tagen i jpg. innan jag kom på hur man bytte till raw, haha! :)

Min bästa julklapp har jag ju redan, kameran blev ju en lite för tidig julklapp till mig själv. Utöver den fick jag:

- En extern hårddisk 1tb
- Scott Kelby Digital Fotografi 1,2 och 3. Dock hade jag redan 3e boken så får se vad jag gör med den! :)
- Dammsugare
- Örngott
- Handdukar
- Minneskort 16gb, dock passade det ju inte till min nya kamera så jag fick pengarna istället.
- Parfym: mexx nice
- Eltandborste
- Klocka
- Presentkort H&M

Det var väl ungefär vad jag fick, nice nice! ;D

Kommentarer
Foto - Sofia

Sv: Haha det förstår jag ;)

2010-12-26 | 18:26:59
URL/Bloggadress: http://fotostyle.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback