Black and white

Äntligen är det nedrans idrottsprovet gjort! Okej jag gjorde det igår men iallafall känns det verkligen skönt att ha det avklarat.
En dag kvar till lov också, fruktansvärt skönt må jag säga! Imorgon ska jag nog förresten köra en photoshoot med Martina, fick världens idé idag nämligen men vad får ni inte se än. :)
Ska kolla runt efter mer inspiration nu, så himla skojj ska det bli. Var ett litet tag sedan jag hade en fotografering nu, måste varit Sara & Fridah i mitten på december som var senast. Inte undra på att jag är sugen nu!

Så nu har jag tagit lite äldre bilder och gjort om dem i nya redigeringar. Vad tycker ni?
Glöm förresten inte rösta i tävlingen!



Fotograf: Jag Modell: Sofia

Kommentarer
sabina

tänkte på närbilden där. Vart gör man så det blir sån dä'r len hud :)

2010-02-20 | 21:57:41
URL/Bloggadress: http://swilen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback