FREDAGSMYS!

SISTA DAGEN ATT ANMÄLA ER TILL TÄVLINGEN!

Äntligen helg! Halva min fredagkväll spenderades hos Kajsa med Elina och Sara. Var riktigt skojjigt! Resten av kvällen spenderades med min Victor. En riktigt bra fredag var det helt enkelt. :)
Ikväll åker Victors föräldrar på After Dark i Linköping så Victor och jag ska vara hundvakt åt Doris + att vi har hela huset för oss själva. Så vi ska nog basta och bara ha det lite mysmys! :)

Gamla bilder, nya redigeringar.

Fotograf: Jag Modell: Sofia

Fotograf: Jag Modell: Sofia



Kommentarer
lisa

tack så mycket:)

2010-02-13 | 15:26:34
URL/Bloggadress: http://bylisas.blogg.se/
elina

riiiktigt nice den sista bilden! :)

2010-02-14 | 11:09:58

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback