SPORTLOV!

Ja, äntligen är det lov för mig. Välbehövt må jag säga.

Tågen har krånglat hela dagen men jag lyckades ta mig hem smidigt trots att många var inställda. Men imorse var det dock inte lika smidigt. Kollade banverket.se och östgötatrafiken.se hela morgonen för att se om mitt tåg 9.06 skulle vara sent eller inställt. Många tåg innan var det men när det var dags för mig att gå stod det fortfarande ingen försening. Så jag gick ju till stationen. Jag kom dit vid ungefär 9.00 och då stod det ingen ny tid. Satt och väntade till 9.06 då det skulle gått, och då som först skriver de dit en ny tid som är 9.25 och nästa tåg gick 9.26. Inte speciellt kul och det slutade med att jag fick ta 9.26-tåget och för fjärde veckan på raken komma sent till första lektionen.
Så tummen är verkligen ner för östgötatrafiken som kunde gå ut med mer information men inte gjorde det!

Och igår sa jag ju att Martina och jag skulle köra en fotografering, men så blev det inte. Utan vi ska ta det nu på lovet någon gång tror jag. Då hinner jag nog förbereda lite mer och det är ju bra. :)
Men här får ni en ny redigering på en gammal bild som Martina och jag tog i somras/våras.


Fotograf: Jag Modell: Martina


Kommentarer
sabina

Gud vilken snygg bild!

Vad har du använt? :)



Ge gärna lite roliga fototips. :)



2010-02-20 | 18:17:20
URL/Bloggadress: http://swilen.blogg.se/
Kristin

Fantastisk bild!!

2010-02-22 | 11:55:05
URL/Bloggadress: http://liddie.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback