HUR KALLT HAR NI DET?

Här är det sissodär minus 10 grader! Brr, det är riktigt kallt!
Mitt rum håller sig kallt också, trots att elementet är riktigt varmt. Men jag tror det är mitt fönster som inte är helt tätt. De ska komma och fixa det i vår tror jag, men som om det behövs då? Då kommer det ju bli för varmt istället xD

Men jag har iallafall precis läst att det kommer bli varmare till helgen och jag hoppas att temperaturen håller sig där då. Börjar bli trött på denna eviga snö, igår snöade det och idag snöar det. Tar det aldrig slut?
Om ni vill läsa hela artikeln kan ni göra det här.


Visst är det fint? Men nu är jag trött på den här snön som det bara kommer mer av.

Kommentarer
Leif

Lägg ned, ändligen vinter istället för 2 grader och regn. Naturen behöver riktig vinter.

2010-01-07 | 12:45:50

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback