Illustrator

Har grejjat lite i illustrator förut, blev så jäkla sugen på det sen Sara nämnde att hon hade det för nån dag sen. :)
Blev enkelt till att börja med då jag inte hållt på alls mycket i illustrator innan, har i princip bara sett det. Så för att vara första gången så blev det bra tycker jag själv. :)

Fortsätt att anmäla er till tävlingen vill ha fler bidrag!

Hello Kitty!

Förresten börjar ju jag med expo på torsdag ska bli spännande. Skulle börjat på tisdag men då är det studiedag så då är det ju inget. Lite nyfiken på vad vi kommer få göra. :)

Kommentarer
sanna

nja jag är ingen tävlingsmänniska! haha nej men har ingen bra bild o skicka in så! =) men tack för tipset!

2010-01-17 | 14:25:20
URL/Bloggadress: http://buckwheat.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback