LEDIG DAG!

Vill ha fler bidrag till tävlingen, anmäl er! :)

Ja, tro det eller ej men idag är jag ledig igen. :) Skönt, tog igen lite sömn jag förlorade förra natten.
Är hos pappa tills imorgon också, vi fixade min nya "sminklampa" igår, skitbra blev det!
Snart ska jag dra mig mot stan, ska gå där lite med Linda och Jenny. Skojj skojj, sedan ska jag försöka plugga lite faktiskt. :)

Och dessa tre nya lärare jag fick på en och samma dag igår. Så var två av tre av dem bra. Fast den tredje visste vi att hon inte skulle vara bra. Med henne är det bara att stå ut denna terminen. Men som sagt, de andra två var helt okej tror jag. :)


Fotograf: Jag Modell: Sara

Men nu äre bäst att jag går och klär på mig och går. Ha det bra :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback