Meee .

Förra veckan damp det ner ett litet paket i min brevlåda och gissa vad det var? Jo en blixtdiffusor till inbyggd blixt från tvspelsweb.se . Otroligt användbar!
Och denna veckan var det dags igen för ett litet paket i brevlådan, men denna gången var det en fjärrutlösare. Så himla nice. Gillar båda skarpt! :)
Så ja, lekt lite med dem har jag ju gjort. Fjärrutlösaren är ju så himla bra till självporträtt och det är ju självklart vad jag kommer bjuda på nu!


Dock så har jag lekt lite med färger här och sen lyckades ju självklart hugga bort mitt ena öga. Haha! (Men förutom färgerna så är den inte ett dugg redigerad. :) )

Förresten så det sista dagen att rösta imorgon (fredag).

Kommentarer
elina

du är så himla söt malin!!

tack för igår, va jättekul! <3

2010-01-30 | 12:30:31
Malin

Tack Elina! ;D

Och tack själv jag håller med dig, det måste vi göra om!<3

2010-01-30 | 12:59:31
URL/Bloggadress: http://lillaskrollan.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback