"Att börja med en inledning är bra, för då vet folk i alla fall att man har börjat."

Fotograf: Jag
Utrustning: Canon eos 450d + Vivitar 90mm 1:2.8 Auto Telephoto Macro
s 1/250 f/2.8 iso 200

Ett av mina analoga objektiv. :)

Om en timma sitter jag på bussen mot Motala. Ska till pappa och vara där i ett par dagar. Om vädret blir bättre idag ska vi nog åka och bada. Imorgon ska vi till Kolmården. SKOJ! :D

Bloggandet kanske inte blir sådär jätteaktivt, men man vet aldrig. Beror helt på vad vi hittar på idag. Imorgon åker vi dock från Motala mot Norrköping, Kolmården vid halv 8 och kommer inte hem förrän någon gång på kvällen skulle jag tro så imorgon blir det nog ingenting. Men ikväll vet man aldrig. :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback