AVLIDNA

Hultsfredsfestivalen, lunarstorm, playahead, snyggast.se, ja vad mer?

Tre internetsidor som för sissodär 4 år sedan var mycket populära. Vad hände?
Det senaste året tror jag att facebook har konkurrerat ut dem, allt fler skaffade facebook och slutade använda dessa sidor. Visserligen har jag inte använt dem på många år. Det är sidor som man växer ifrån, och de förnyades aldrig. Det blir tråkigt i längden, tror jag.

Deras popularitet har sjunkit sakta men säkert de senaste åren, det är fakta.


Farväl Hultsfred, lunar, playahead & snyggast! :)


Kommentarer
Ferdi "the best and awesome dude in the town of Borås" Fors

Lunarstorm har startat en ny sida, LS8. Där dom säger att det är en ny version på lunarstorm typ xD

2010-07-11 | 15:26:37
Malin

svar till Ferdi: Jo jag hörde det också, haha men det är ju ändå inte lunar! :P

Lunarstorm.se dör medan LS8.se föds. ;)

2010-07-11 | 16:43:30
URL/Bloggadress: http://lillaskrollan.blogg.se/
FOTOGRAF JENNY VENNBERG

;)

2010-07-12 | 11:08:16
URL/Bloggadress: http://www.jpic.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback