ECLIPSE!


Äntligen har jag sett den!

Fruktansvärt bra film! Jag säger som de flesta andra att den slår New Moon, men det kan bero på att jag inte gillar den filmen/boken. Tycker den är sämst av alla. Bäst är dock den sista, så jag är väldigt förväntansfull inför den. Som dessutom blir två stycken filmer, asnice tror jag det blir!

Det som jag var besviken på när det gällde den här filmen var dock "fight-scenerna", de kunde gjort lite mer fight av dem eller vad man ska säga. Just på den här punkten märktes det att filmen var från 11år, men de gjorde det otroligt bra ändå!

Twilight och den här slåss nog om första platsen bland filmerna än så länge, fast just nu tror jag att jag gillar denna mer. Fast det kan nog gå lite i perioder det där. :)
Men en helt klart sevärd film!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback