EFTER DEN HÄR SOMMAREN...

Kommer det ske en del förändringar, förändringar som jag inte tycker om.
Hela dagen igår kändes som ett stort farväl, ett hejdå.

Det började med att pappas jobbarkompis fick sparken, pappa var arg och ledsen. Inte kul att få reda på något sånt, eftersom de delar kontor har de kommit varandra väldigt nära och de trivdes ihop. Jävla varsel säger jag.

Men även för mig blev det dåliga nyheter igår. En klasskompis som jag umgås med kommer att flytta. Byta skola och allt. Ingenting kommer bli sig likt. Fruktansvärt tråkigt kommer det bli. Och det är då man tänker, varför inte stå ut ett år till? Sedan tar man ju ändå studenten. Men det är hennes val. Det kommer inte bli det samma i skolan utan henne. Men man kan ju ses iallafall, jag får se det så. :)
Men jag säger som jag sa nyss, bara ett år kvar till studenten, ett år!


Fotograf: Jag
Utrustning: Canon eos 450d + Vivitar 90mm 1:2.8 Auto Telephoto Macro
s 1/1000 f/2.8 iso 200

Kommentarer
Louise

Vackert! :)

2010-07-10 | 21:13:07
URL/Bloggadress: http://louiseeleonoras.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback