"En kvinna störs av vad en man glömmer - en man av vad en kvinna kommer ihåg."


Fotograf: Jag
Modell: Frida
Utrustning: Canon eos 450d + 50mm f/1.8 II
s 1/125 f/2 iso 400

Citatet stämmer ju så jäkla bra, håller ni inte med? Haha.

Tänkte gå ut och sola förut, men ja solen försvann? Hoppas den kommer tillbaka, jag trivdes nog bättre i den där värmen som var för en vecka sedan. Den är nice!

Imorgon och på onsdag ska jag vara hundvakt åt Doris, för då åker Victors föräldrar till Göteborg. (Jag vill också ta en tripp dit snart, någon som hänger med?!)
Men iaf, det blir kanske inte allt för mig bloggning då så att ni vet. Jag får skriva för ett par dagar framåt nu, haha.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback