"Glöm inte innan det är för sent att livets affärer inte handlar om affärer utan om livet."


Fotograf: Jag
Modell: Emma
Utrustning: Canon eos 450d + 50mm f/1.8 II
s 1/1600 f/2 iso 400


Bilderna igår blev faktiskt riktigt bra, trots oväder. Jag hann fotografera 1, nästan två innan regnet började komma. Men vi fortsatte, sedan kom mullret och blixtarna. Så vi körde klart innan vi åkte till min studio som låg precis i närheten och gömde oss där tills det lugnat ner sig. Men på den lilla biten hann vi bli rejält blöta.

Men sedan drog vi oss vidare till det sista stället. Tog de sista bilderna och nu var det färdigt! Runt 18.20 någon gång tror jag det var. Och vi började vid 12.40 med sminkning o.s.v.
Skapligt hungriga när vi inte ätit något under hela dagen!

Så nu vill jag tacka modellerna Emma, Frida, Sandra och så vill jag tacka personen som var min assistent under dagen nämligen Martina! Ni gjorde ett skitbra jobb allihopa! :)

Kommentarer
bitte

jättefin bild

2010-07-15 | 14:47:52
URL/Bloggadress: http://www.lovemercury.se
EMma

Vackert foto! :)

2010-07-16 | 00:00:07
URL/Bloggadress: http://jageja.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback