PHOTOSHOOT


Min Victor, min älskade Victor! <3

Börjar få lite smått hemlängtan nu faktiskt, eller ja hemlängtan, jag saknar iallafall Victor något fruktansvärt! Men några dagar till får jag stå ut utan honom, men oj och oj vad han kommer bli ihjälkramad och ihjälpussad när jag kommer hem! Haha!

Sofia och jag kom precis in från en photoshoot, tror faktiskt det blev bra. Riktigt roligt var det iallafall! Trots blåsten och flera regnstänk. Ni får självklart se bilderna när jag kommer hem. Lär nog bli lite fler bilder imorgon!
Men nu ska vi gå och se någon film, men nu har jag uppdaterat läget iallafall! :)

Kommentarer
El Presidente

haha saknar dig med! Men som sagt, det blåser ju bara till så är du hemma igen, o så blåser det till igen o du vill till köping en gång till ;D Rock on!

2010-07-31 | 13:31:53
Madde

Jätte bra bild:)

2010-07-31 | 19:20:40
URL/Bloggadress: http://amatorfotografen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback