GANSKA SVÅRT ATT TRO...

Tycker faktiskt det är ganska svårt att förstå det. Känns verkligen som om det är verkligt. Tiden går lite väl fort ibland. 11 juni (igår) var det avslutning.

OCH JAG HAR SOMMARLOV!

Mitt allra sista sommarlov dessutom. Ska försöka ta vara på det så gott jag kan! :)


Fotograf: Victor Brage
Modell: Jag
Utrustning: Canon eos 450d + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6
s 1/100 f/5.6 iso 400

Älskar skärpan. Victor som tog bilden förra helgen!
Är så mycket roligare att se den större.

Martina kommer hit när som helst, var ett litet tag sedan jag träffade henne nu. Så nu första dagen på sommarlovet var det väl dags!
Igår var Kajsa och Elina här, vi firade Kajsa i efterskott eftersom hon fyllt år. Trevligt! Tack för en rolig kväll!
Det får vi göra om. :)


Kommentarer
Foto i norr

Hejsan. Tack för dina rader det var trevligt att du tyckte det. Ha en fin dag :)

Stina

Helt underbar bild!! Kan sitta och kolla på den hur länge som helst, helt magisk.



MVH Stina

2010-06-14 | 23:04:10
URL/Bloggadress: http://sstinajonsson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback