"Målet är ingenting. Vägen är allt."


Fotograf: Jag
Modell: Sofia Nordström
Utrustning: Canon eos 450d + 50mm f/1.8 II
s 1/1000 f/1.8 iso 200

Här har vi Sofia, gillar den här redigeringen. Blir så varm och speciell på samma gång tycker jag, vad tycker ni?

Att vara hundvakt igår gick förresten bra. Doris är så snäll, haha och hon blev så trött i värmen så det var inga problem. Jag låg mest ute och solade hela dagen, och läste. Fruktansvärt skönt var det!
Få lite färg är ju aldrig fel, eller hur? ;D

Idag är vädret dock inte lika bra, men då behöver man ju heller inte få någon ångest över att man sitter inne.
Även om jag föredrar solen. :)

Kommentarer
Trees

Åh vad fint:) Hennes hårfärg är min dröm ^^

2010-06-21 | 11:36:07
URL/Bloggadress: http://mangofisk.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback